Czas realizacji zamówień

Szanowny Kliencie,

termin realizacji Twojego zamówienia jest uwarunkowany czterema czynnikami:

1. Status dostępności towaru.

Każdy produkt w naszym sklepie posiada tzw. status dostępności. Jest to informacja mówiąca o tym, czy produkt jest dostępny/nie jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go przygotować do wysyłki.

2. Termin złożenia zamówienia.

Termin złożenia zamówienia jest dla szybkości realizacji zamówienie bardzo istotny. Każde zamówienie, które zawiera produkty ze statusem „Towar w magazynie” oraz jest opłacone lub za pobraniem i zostało złożone do godziny 14 (pon. – pt.) jest realizowane tego samego dnia.

3. Wybór formy płatności.

Forma płatności, jaką wybierzesz ma również wpływ na szybkość realizacji Twojego zamówienia. W przypadku płatności poprzez system PayU oraz gotówką (czyli paczka za pobraniem) i przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, te zamówienia realizowane są najszybciej. W przypadku przelewów tradycyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 48 h.

4. Wybór przewoźnika.

Wybraliśmy dla Ciebie godnego polecenia przewoźnika, który w sprawny sposób dostarczy Twoje zamówienie pod wskazany adres na terenie naszego kraju.

(przesyłki kurierskie świadczone przez DPD Polska S.A.) z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki od 24 h do 48 h (roboczych) od momentu nadania.

InPost Logo (przesyłki kurierskie świadczone przez InPost S.A.) z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki od 24 h do 48 h (roboczych) od momentu nadania.

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez E-poduszki.pl wynosi 21 dni i dotyczy zwłaszcza produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie (informacja na ten temat widoczna jest w opisie konkretnego produktu). Jeśli z jakiegokolwiek powodu czas realizacji zamówienia ulega zmianie, niezwłocznie informujemy o tym Klientów.