Zwroty

Szanowny Kliencie,

jeżeli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar, zerknij na poniższe punkty. Jeżeli chcesz dokonać wymiany - wystarczy, że zwrócisz towar według poniższych punktów i dokonasz zakupu nowego produktu. Zwrotu możesz dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki z zamówieniem.

Krok 1
Zgłoś nam chęć odstąpienia od umowy wypełniając formularz:

 

 

 

Krok 2
Wyślij przesyłkę na podany poniżej adres, dogodnym dla Ciebie sposobem.
Pamiętaj, aby produkt nie nosił śladów użytkowania.

E-poduszki.pl
ul. ks. bpa Bednorza 2a-6, Budynek D
40-384 Katowice


Ważne
Pamiętaj, aby towar odpowiednio zabezpieczyć. Oryginalne opakowanie towaru, nie stanowi wystarczającego zabezpieczenia. Nie naklejaj nic na oryginalne opakowanie.

Krok 3
Zwrot należności realizujemy maksymalnie do 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na wskazane konto bankowe.


  

Prawo odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje konsumentom, a od 1 stycznia 2021 r. również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, lecz nie posiadającą dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej z Omegasoft umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres E-poduszki.pl ul. ks. bpa Bednorza 2a-6, Budynek D, 40-384 Katowice lub email: kontakt@e-poduszki.pl). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam zakupiony towar na adres E-poduszki.pl OMEGASOFT B. Tomala K. Żak sp. j. (ul. ks. bpa Bednorza 2a-6, Budynek D 40-384 Katowice) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku umów, których przedmiotem są:

1.
Towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
2.
Towary wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Uwaga!
Ustawa o prawach konsumenta wskazuje, że konsument decydujący się na odstąpienie od umowy i zwrot towaru ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4). Oznacza to, że klient po otrzymaniu zamówionego towaru może sprawdzić jego wygląd, działanie, cechy, kompletność itp. w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w tradycyjnym sklepie stacjonarnym. Decydując się na odstąpienie od umowy i jego zwrot, konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą (finansową) wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy, będące następstwem działań wykraczających poza te, które są niezbędne do zapoznania się z zakupionym towarem.