0

Czas realizacji zamówień

Szanowny Kliencie,

termin realizacji Twojego zamówienia jest uwarunkowany czterema czynnikami:

1. Status dostępności towaru.

Każdy produkt w naszym sklepie posiada tzw. status dostępności. Jest to informacja mówiąca o tym, czy produkt jest dostępny/nie jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go przygotować do wysyłki.

2. Termin złożenia zamówienia.

Termin złożenia zamówienia jest dla szybkości realizacji zamówienie bardzo istotny. Każde zamówienie, które zawiera produkty ze statusem „wysyłamy do 24 h” oraz jest opłacone lub za pobraniem i zostało złożone do godziny 15 (pon. – pt.) jest realizowane tego samego dnia.

3. Wybór formy płatności.

Forma płatności, jaką wybierzesz ma również wpływ na szybkość realizacji Twojego zamówienia. W przypadku płatności poprzez system PayU oraz gotówką (czyli paczka za pobraniem) i przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, te zamówienia realizowane są najszybciej. W przypadku przelewów tradycyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 48 h.

4. Wybór przewoźnika.

Wyselekcjonowaliśmy dla Ciebie dwóch godnych polecenia przewoźników, którzy w sprawny sposób dostarczą Twoje zamówienie pod wskazany adres na terenie naszego kraju.


(przesyłki kurierskie świadczone przez Pocztę Polską S.A.) z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki od 48 h do 72 h (roboczych) od momentu nadania.


(przesyłki kurierskie świadczone przez DPD Polska S.A.) z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki od 24 h do 48 h (roboczych) od momentu nadania.

 

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez Omedika.pl wynosi 21 dni i dotyczy zwłaszcza produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie (informacja na ten temat widoczna jest w opisie konkretnego produktu). Jeśli z jakiegokolwiek powodu czas realizacji zamówienia ulega zmianie, niezwłocznie informujemy o tym Klientów.